OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Ceník služeb - all inclusive:

V ceně je kompletní vedení evidence a hot-line 24/7.


V ceně není zpracování účetní závěrky/výroční zprávy pro obchodní korporace. Cena za její zpracování je rovna měsíčnímu paušálu.

neplátce DPH   1.200,00 Kč / měsíc
plátce DPH, předpokládaný roční obrat do 1,0 mil. Kč  1.500,00 Kč / měsíc
plátce DPH, předpokládaný roční obrat od 1,0 mil. Kč do 2,5 mil. Kč  3.500,00 Kč / měsíc
plátce DPH, předpokládaný roční obrat od 2,5 mil. Kč do 5,0 mil. Kč  7.500,00 Kč / měsíc
plátce DPH, předpokládaný roční obrat od 5,0 mil. Kč do 10,0 mil. Kč 10.000,00 Kč / měsíc
plátce DPH, předpokládaný roční obrat od 10,0 mil. Kč do 20,0 mil. Kč 15.000,00 Kč / měsíc
vyšší obrat dle individuální dohody

mzdová evidence  350,00 Kč / mzdový list / měsíc 
personalistika - nástup/výstup zaměstnance  350,00 Kč / osoba  
roční zúčtování daně zaměstnance  500,00 Kč / zaměstnanec
ostatní účetnické práce  480,00 Kč / hod.


Činnost účetních poradců, vedení účetnictví a daňové evidence je pojištěna ve spolupráci se Svazem účetních Olomouc u ČSOB Pojišťovny, a.s. s limitem až 500.000 Kč včetně pojištění sestavení daňového přiznání přímo navazujícího na sestavení účetní závěrky.